Номер
уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
Тема 1. Школа
Modul 1. Die Schule
|
|||||||||
1(1)
|
|
Перший день у
школі
|
Порядкові
числівники.
Минулий час дієслова
sein.
Впр.2 с.9
Впр.6. с.11
|
Der Schulhof,
die Schultüte, der Unterricht, begrüßen, kennenlernen, Blumen bringen,
festlich, fröhlich, froh sein
|
Впр.4,5 с.9-10
|
Впр.1 с.8
|
Впр.3 с.9
Впр.7 с.11
|
Впр.5b с.10
|
Впр.1 с.12
|
2(2)
|
|
Як ти провів
канікули?
|
Займенник man.
Модальне дієслово können.
Впр.4 с.14
|
In den Bergen,
das Ferienlager, der Strand, in der Sonne liegen, man kann, oder.
|
|
Впр.1 с.12
Впр.3 с.14
|
Впр.2 с.13
Впр.5-8 с.14
|
|
Впр.1 с. 15
|
3(3)
|
|
Мій навчальний
план
|
Минулий час
дієслова haben.
Впр.2 с.16
Словотворення
Впр.5 с.17
|
Навчальні
предмети
|
|
Впр.1 с.15
|
Впр.3 с.16-17
Впр.6 с.18
|
Впр. 4 с.17
|
Впр.1-2 с.18-19
|
4(4)
|
|
Що ви робите у
школі?
|
Модальне
дієслово mögen
|
Die
Kunstgeschichte, die Biologie, die Weltliteratur, streng, gerecht
|
Впр.2 с.20
Впр.6 с.22
|
Впр.1 с.19
Впр.3 с.20-21
|
Впр.5 с.21
|
Впр.4 с.21
|
Впр.1 с.2-23
|
5(5)
|
|
На уроці
|
Наказовий
спосіб дієслів з відокремлюваними
префіксами. Впр.4 с.24 Модальне дієслово müssen.
|
Aufstehen, aufschlagen, zuschlagen, zuhören, vorlesen, aufpassen, abschreiben, aufsagen
|
Впр.2 с.23
Впр.5,6 с.25
|
Впр.1 с.23
|
Впр.3 с.24
|
|
Впр. 1 с.25-26
|
6(6)
|
|
Я повинен
прочитати текст
|
Модальне
дієслово sollen. Впр.5 с.28 Складнопідрядні речення зі сполучниками denn, oder, aber
|
Fehlen, krank,
niemand, vorgestern, gestern, morgen, übermorgen, denn, sollen.
|
Впр.3 с.27
Впр.7 с.28
|
Впр.1 с.26
|
Впр.6 с. 28
|
Впр.4 с.27
|
Впр.1 с.29
|
Номер
уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
7(7)
|
|
Ми вивчаємо
німецьку!
|
|
Das
Kreuzworträtsel, die Fremdsprache, aufgeben
|
Впр.3 с.30
Впр.6 с.31
|
Впр.1 с.29
|
Впр.2 с.30
Впр.4 с.30
Впр.5,6 с.3
|
|
Впр.1,2 с.32
|
8(8)
|
|
У лісовій
школі!
|
|
Die
Nachhilfestunde, um Hilfe bitten, herrlich, lärmig, kompliziert, enttäuscht
sein.
|
Впр.3 с.33
Впр.5 с.34
|
Впр.1 с.32
|
Впр.2 с.33
впр.6 с.35
|
Впр.4 с.334
|
Впр.1 с.35
|
9
|
|
Урок корекції
знань, умінь та навичок по темі «Школа»
|
Порядкові
числівники. Модальні дієслова. Складнопідрядні речення. Дієслова з
відокремлюваними префіксами.
|
ЛО теми
|
Впр.1,2,3 с.
36-37
|
|
|
Test 1.
|
Повторити лексичний і граматичний матеріал по
темі. С. 38-40
|
Тема 2. Вільний час
Modul 2.
Meine Freizeit
|
|||||||||
10(1)
|
|
В понеділок я
катаюсь на велосипеді.
|
|
ЛО уроку
|
|
Впр.1 с.44
Впр.7 с. 45
|
Впр.3-6 с.44-45
|
Впр.2 с.44
|
Впр.1 с.46
Повторити ЛО
теми
|
11(2)
|
|
Щоранку я ходжу
до школи.
|
Словотворення.
Впр.5 с.49
|
Morgens,
vormittags, mittags, nachmittags, abends, nachts.
|
Впр.6 с.49
|
|
Впр.1 с.47-48
Впр. 2,3,4 с.48-49
|
|
Впр.1,2 с.50
|
12(3)
|
|
Хобі та вільний
час
|
Прийменники
місця. Впр.2 с.51
|
|
Впр.5 с.52
|
Впр.1 с.50
|
Впр.3 с.51
Впр.4 с.52
|
|
Впр. 1 с.52-53
Впр.2 с.54
|
13(4)
|
|
Я цікавлюся
мистецтвом
|
Словотворення.
Дієслово sich interessieren
für (Akk.).
|
Sich
interessieren für (Akk.), die Kunst, die Klassik, die Volksmusik, der
Schlager, die Rockmusik, die Popmusik
|
Впр.1 с.54
Впр.3,4 с.55
|
Впр.2 с.54
|
Впр.5 с.55
|
|
Впр.1,2 с.56
|
Номер
уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
14(5)
|
|
Я люблю спорт
|
Модальне
дієслово wollen.
|
Die Sportart,
die Leichtathletik, das Judo, die Gymnastik, manchmal, ab und zu, von Zeit zu
Zeit
|
Впр.2 с.56
|
Впр.1 с.56
|
Впр.3,4,5 с.57
Впр.6 с.58
|
Впр.7 с.58
|
Впр.1,2 с.58
|
15(6)
|
|
Ми святкуємо!
|
Вказівні
займенники dieser, dieses, diese.
C. 206
|
Der Karneval,
der Fasching, die Hexe, der Ritter, der Zauberer, das Fest, feiern, erkennen,
sich verkleiden
|
Впр.3 с.59
Впр.5,6 с.60-61
|
Впр.1 с.59
|
Впр.2 с.59
|
Впр.4 с.60
|
Впр.1 с.62
|
16(7-8)
|
|
Повторення.
Робота над проектом.
|
|
ЛО теми
|
Впр.1 с.63
|
|
Впр.2,3 с.64
|
|
Створити
постер.
|
17
|
|
Урок корекції
знань, умінь та навичок по темі «Вільний час»
|
Модальне
дієслово wollen. Вказівні займенники dieser, dieses, diese. Дієслово sich interessieren für (Akk.). Словотворення.
|
ЛО теми
|
Впр.1,2 с.66
|
|
|
Test 2.
|
Повторити лексичний і граматичний матеріал по темі.
С. 67-68
|
Тема 3. Осінь та Зима.
Modul 3. Gebrüder Herbst und Winter
|
|
||||||||
18(1)
|
|
Збираємо врожай!
|
Прийменники, що
керують давальним відмінком. Відмінювання артиклів у давальному відмінку.
|
Die Birne, die
Melone, die Wassermelone, einbringen, mit, nach, aus, zu, von, entgegen, bei,
außer, gegenüber, seit
|
Впр.4 с.73
Впр.6 с.74
|
Впр.1 с.72
|
|
Впр.2,3 с.72
Впр.5 с.73
|
Впр.1 с. 74
|
19(2)
|
|
Золота осінь.
|
Ступені
порівняння прикметників.
|
Die Wolke, der
Blätterfall, niederfallen, kühl, windig
|
Впр.1 с.75
Впр.5 с.76-77
|
|
Впр.4 с.76
Впр.3 с.75
|
|
Впр.1,2 с.77
|
Номер
уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
20(3)
|
|
Погода
|
Ступені
порівняння прикметників.
|
Die
Wettervorhersage, der Nebel, der Wind, wehen, es schneit, es nieselt, wolkig,
sonnig, regnerisch, neblig.
|
Впр.2 с.78 Впр.
6 с.80
|
Впр.1 с.77 Впр.
5 с.79
|
Впр.3 с.78
Впр.4 с.78
|
|
Впр.1 с.80
|
21(4)
|
|
Осінній ліс.
|
Відмінювання
особових займенників у давальному відмінку. Впр.4 с.82
|
Das Eichhörnchen, wärmen, verwelken, mild
|
Впр.2 с.81
Впр.3 с.82
|
Впр.1 с.81
Впр.6 с.83
|
Впр.5 с.83
|
Впр.7 с.84
|
Впр.1 с.84
|
22(5)
|
|
Прийшла зима!
|
Прийменники, що
керують давальним відмінком. Впр.4 с.86
|
Der Frost,
Sorgen haben, die Spur, entdecken, bedeckt sein, draußen
|
Впр.2 с.85
Впр.5 с.86
|
Впр.1 с.85
|
Впр.3 с.86
|
Впр.6 с.87
|
Впр.1 с.87
Впр.2 с.88
|
23(6)
|
|
Зима у всій
красі.
|
Вживання
порівняльної конструкції so…wie. Впр.4 с.89
|
ЛО теми
|
Впр.5 с.90
|
Впр.1,2 с.88
|
Впр.3 с.89
|
|
Впр.1 с.90
Впр.2 с.91
|
24(7)
|
|
Переддень
Різдва.
|
|
ЛО теми
|
Впр.3 с.91
|
Впр.1 с.91
|
Впр.2 с.91
Впр.4 с.92
|
|
Впр.1 с.92
Впр.2 с.93
|
25(8)
|
|
Робота над
проектом
|
|
|
|
|
|
|
Доробити
проект.
|
26
|
|
Урок корекції
знань, умінь та навичок по темі «Осінь та Зима»
|
Прийменники, що
керують давальним відмінком. Відмінювання артиклів у давальному відмінку.
|
ЛО теми
|
Впр.1 с.94
Впр.3 с.95
|
|
Впр.2 с.94
|
Test 3
|
Повторити лексичний і граматичний матеріал по
темі. С. 96
|
27
|
|
Семестрова
контрольна робота з
аудіювання та читання.
|
|
Test
|
Test
|
|
|
Повторити Modul
1.
|
|
28
|
|
Семестрова
контрольна робота з письма та говоріння
|
|
|
|
Test
|
Test
|
Повторити Modul 2, 3.
|
Номер
уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
Тема 4. Зимові канікули Modul 4. Meine Winterferien
|
|||||||||
29(1)
|
|
Зимові канікули
|
|
ЛО теми
|
Впр.3 с.101
Впр.6 с.101
|
|
Впр.2 с.100
Впр.4,5 с.101
Впр.7 с.102
|
Впр.1 с.100
|
Впр.1,2 с.102
|
30(2)
|
|
Що ти любиш
робити?
|
Минулий час Perfekt
Впр.2 с.103
|
ЛО теми
|
Впр.1 с.103
Впр.4 с.104
|
Впр.5 с.104
|
Впр.3 с.103
|
|
Впр.1,2,3 с.105
|
31(3)
|
|
Відвідування
бабусі. Розвиток навичок граматики.
|
Минулий час Perfekt
|
ЛО теми vor kurzem
|
Впр.1 с.105 Впр.4
с.106
|
|
Впр.3 с.106
|
Впр.2 с.106
|
Впр.1 с.107
|
32(4)
|
|
Я це не
виконав!
|
Минулий час Perfekt
|
ЛО теми
|
Впр.4 с.108
Впр.6 с.109
|
Впр.3 с.108
|
Впр. 1,2 с.107
Впр.5 с.108
|
|
Впр.1 с.109
|
33(5)
|
|
Я прочитав
книгу.
|
Partizip II сильних дієслів
Впр.2 с.109
|
ЛО уроку
|
Впр.4,5 с.110
|
|
Впр.2 с.109
|
Впр.3 с.110
|
Впр.1,2 с.111
|
34(6)
|
|
Я прийшов на
урок
|
Минулий час Perfekt
Partizip II + sein
|
ЛО уроку
|
Впр.1 с.111
Впр.4 с.112
|
|
Впр.5 с.113
|
Впр.2 с.111
Впр.3 с.112
|
Впр.6 с.113
|
35(7)
|
|
Ми зробили це
разом!
|
Минулий час Perfekt
Partizip II + sein
|
ЛО уроку
|
Впр.5 с.114
|
Впр.4 с.114
|
Впр.1 с.113
Впр.3 с.114
|
Впр.2 с.113
|
Впр.6 с.115
|
36(8)
|
|
Робота над
проектом
|
|
|
|
|
|
С.115
|
Доробити проект
|
37(9)
|
|
Урок корекції
знань, умінь та навичок по темі «Зимові канікули»
|
Минулий час Perfekt
|
ЛО теми
|
Впр.2,3 с.116
|
|
Впр.1 с.116
|
Test 4
|
Впр.4,6 с.117 Повторити с.118
|
Номер
уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
|||||||
Тема 5. Людина
Modul 5. Der Mencsh
|
||||||||||||||||
38(1)
|
|
Частини тіла
|
Множина
іменників
|
Der Körper, der
Kopf, der Arm, der Bauch, die Brust, die Hand, das Bein, der Fuß, der Hals,
die Schulter, der Finger, das Knie, der Ellbogen, der Zeh
|
Впр.1 с.122
|
Впр.5 с.124
|
Впр.2,3,4 с.123
|
|
Впр.6 с.124
Вивчити ЛО уроку
|
|||||||
39(2)
|
|
Моє обличчя
|
Вживання
прикметників з іменниками
|
Das Gesicht,
die Nase, das Ohr, das Auge, die Lippe, der Mund, das Haar, schmal, eckig,
breit, schlank, lockig, rund
|
Впр.1 с.124
|
Впр.3 с.125
|
Впр.2 с.125
Впр.4 с.125
|
|
Впр.1 с.126
|
|||||||
40(3)
|
|
Моя
зовнішність.
|
|
Aussehen,
muskulös, hübsch, hässlich, komisch, romantisch
|
Впр.5 с.128
|
Впр.3 с.127
|
Впр.2 с.127
Впр.4 с.128
|
Впр.1 с.127
|
Впр.1,2 с.128
|
|||||||
41(4)
|
|
Зовнішність
|
Особові
займенники в знахідному відмінку с.209
|
ЛО теми
|
Впр.1B с.129
Впр.3 с.130 Впр.5 с.131
|
Впр.4 с.131
|
Впр.1 с.129
|
Впр.2 с.130
|
Впр.6 с.132
|
|||||||
42(5)
|
|
Мій друг
|
|
ЛО теми
|
Впр.3 с.133
Впр.4 с.134
|
Впр.1 с.132
Впр.2 с.133
|
|
|
Впр.5 с.135
|
|||||||
43(6)
|
|
Мені болить
живіт
|
Словотвір
|
Der Arzt, der
Schmerz, Schmerzen haben, (jm) weh tun, er Zahn, im Bett bleiben, gesund
|
Впр.1 с.135
Впр.3 с.135 Впр.5 с.137
|
|
Впр.4 с.136
|
Впр.2 с.135
|
Впр.6 с137
|
|||||||
Номер
уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
|||||||
44(7)
|
|
Мій друг
захворів
|
Порядок слів у
реченні.
|
ЛО теми
|
Впр.5 с.140
|
Впр.1 .137
Впр.4 с.139
|
Впр.2 с.137
|
Впр.3 с.138
|
Впр.1 с.140
|
|||||||
45(8)
|
|
У лікаря
|
|
Tabletten
nehmen, Te mit Zitrone trinken, Halskompressen machen, die Nasentropfen,
erkältet sein
|
Впр.2 с.141
|
Впр.1 с.141 Впр.3,4
с.142
|
Впр. 3B с.142
|
|
Впр.1 с.144
|
|||||||
46(9)
|
|
Одужуйте!
|
Порядок слів у
реченні.
|
ЛО теми
|
Впр.1 с.144
Впр.2 с.145 Впр.3 с.146
|
|
Впр.4 с.146
|
|
Впр.1 с.46
|
|||||||
47
|
|
Урок корекції
знань, умінь та навичок по темі «Людина»
|
Особові
займенники в знахідному відмінку. Порядок слів у реченні.
|
ЛО теми
|
Впр.1,2,4 с.147
|
|
Впр.3 с.147
|
Test 5
|
Повторити с.148
|
|||||||
Тема 6. Люди Modul 6. Leute, Leute….
|
||||||||||||||||
48(1)
|
|
Моя родина
|
|
ЛО уроку
|
Впр. 3 с.152
Впр.4 с.152
|
Впр.1 с.152
Впр. 2 с.152
|
|
|
Впр.5 с.153
|
|||||||
49(2)
|
|
На кого ти
схожий?
|
Вживання виразу jemandem(D) ähnlich sein
|
ЛО уроку
|
|
Впр.1 .154
|
Впр.2 с.154
Впр.3 с.154 Впр.4 с.155
|
Впр.4С с.155
|
Впр.1,2 с.155
|
|||||||
50(3)
|
|
Професії. Мій
татко – лікар.
|
Професії в
жіночому роді.
|
Der Lehrer, der
Schüler, der Arzt, der Maler, die Sekretärin, der Bauarbeiter, der Bauer, der
Verkäufer, die Spritze, der Ziegel, der Malkasten, die Kasse, das Buch
|
Впр.1 с.156
Впр.2 с.157
|
Впр.3 с.158
|
Впр.5 с.159
|
Впр.4 с.158
|
Впр.6 с.159
|
|||||||
Номер
уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
|||||||
51(4)
|
|
Я хочу стати
актором!
|
Порядок слів у
реченні
|
Der Handwerker,
der Glaser, der Tischler, der Schauspieler, der Steward, der Dolmetscher, der
Friseur, das Fotomodell, aufregend, spannend, anstrengend
|
Впр.4,5 с.161
|
Впр.1,2 с.159
|
Впр.3 с.160
|
|
Впр.1 с.162
Впр.2 с.163
|
|||||||
52(5)
|
|
Котра година?
|
|
Die Uhr, die
Uhrzeit, dauern, von…bis, Wie spät ist es? Wie lange?
|
Впр.1,2 с.163 Впр.5,6 с.165
|
Впр.4 с.165
|
Впр.3 с.164
|
Впр.7 с.166
|
Впр.1 с.166
|
|||||||
53(6)
|
|
Домашні справи
|
|
ЛО уроку с.167
|
|
Впр.1 с.167
Впр.4 с.168
|
Впр.2, 3 с.167
Впр.5 с.168
|
|
Впр.1,2 с.170
|
|||||||
54(7)
|
|
У квітні
|
Відмінювання
частки sich
|
Der Scherz, der
Witz, plötzlich, sich ändern
|
Впр.3 с.172
|
Впр.1 с.170
|
Впр.2 с.171
|
|
Впр.1,2 с.173
|
|||||||
55
(8-9)
|
|
Свято Пасхи.
Робота над проектом
|
|
ЛО уроку
|
Впр.5 с.174
Впр.6 с.175
|
Впр.1 с.173
|
Впр.3,4 с.174
|
Впр.2 с.174
|
Впр.1,2 с.175
Створити проект
|
|||||||
56
|
|
Урок корекції
знань, умінь та навичок по темі «Люди»
|
Відмінювання
частки sich. Порядок слів у реченні.
|
ЛО теми
|
Впр.1,3 с.177
|
|
Впр.2 с.177
|
Test 6
|
Повторити тему
с.178
|
|||||||
Тема 7. Незабаром літні
канікули Modul 7. Bald sind die Sommerferien
|
||||||||||||||||
57(1)
|
|
Моє місто
|
Множина
іменників.
|
Der Hauptplatz,
die Apotheke, der Bahnhof, die Fabrik, die Bäckerei, die Post, die Bank, der
Kindergarten, das Kaufhaus, das Kino
|
Впр.1 с.182
Впр.5,6 с.184
|
Впр.2 с.183
|
Впр.3 с.183
|
Впр.4 с.183
|
Впр.1,2 с.184
|
|||||||
Номер
уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
|||||||
58(2)
|
|
Наша столиця
|
Конструкція Es
gibt..
|
Die
Sehenswürdigkeit, vorhaben, einladen, schicken, sehenswert
|
Впр.3А с.185
Впр.4 с.186
|
Впр.1 с.185
|
Впр.3B с.186
|
Впр.2 с.185
|
Впр.5 с.186
|
|||||||
59(3)
|
|
Історія Києва
|
Впр.3 с.187
|
Das
Jahrhundert, das Ufer, der Hügel, die Festung, entstehen, errichten, gründen
|
Впр.2 с.187
Впр.4 с.188
|
Впр.1 с.187
|
Впр.1B с.187
Впр.5 с.188
|
|
Впр.6 с.189
|
|||||||
60(4)
|
|
Знайомство з
Берліном
|
Вживання
означеного артикля
Впр.3 с.190
|
Der Einwohner,
die Grenze, die Brücke, das Wappen, die Fläche, der Fluss, sich entwickeln zu
D., betragen
|
Впр.4 с.190
|
Впр.1 с.189
|
Впр.2 с.190
Впр.5 с.191
|
|
Впр.1,2,3 с.192
|
|||||||
61(5)
|
|
Свято 1 Травня
|
|
Er Maibaum, die
Maitour, das Grillfest, das Picknick, weltweit
|
Впр.2 с.192
Впр.3 с.193
|
Впр.1 с.192
|
Впр.2B c.193
|
|
Впр.4 с.193
|
|||||||
62(6)
|
|
Останній місяць
весни!
|
Вживання
присвійних займенників.
|
Die Wanderung,
sich verlaufen, unbedingt, Das kommt nicht in Frage.
|
Впр.3 с.194
|
Впр.1 с.194
Впр.4 с.195
|
Впр.2 с.194
Впр.5 с.195
|
|
Впр.1,2 с.195
|
|||||||
63(7)
|
|
Літо
|
Порядок слів у
реченні.
|
ЛО уроку
|
Впр.5 с.196
Впр.6 с.197
|
Впр.1 с.196
|
Впр.3,4 с.196
|
Впр.2 с.196
|
Впр.7 с.198
|
|||||||
64(8)
|
|
Літні канікули
|
|
ЛО теми
|
Впр.3 с.198
|
Впр.1 с.198
Впр.4 с.199
|
Впр.5 с.199 Гра
с.200-201
|
Впр.2 с.198
|
Повторити ЛО
теми
|
|||||||
65
|
|
Урок корекції
знань, умінь та навичок по темі «Незабаром літні канікули»
|
Вживання
означеного артикля
|
ЛО теми
|
Впр.1,2 с.202
|
|
|
Test 7
|
Повторити с.203
|
|||||||
Номер
уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
|||||||
66
|
|
Семестрова
контрольна робота з
аудіювання та читання.
|
|
Test
|
Test
|
|
|
Повторити Modul
4,5.
|
||||||||
67
|
|
Семестрова
контрольна робота з письма та говоріння
|
|
|
|
Test
|
Test
|
Повторити Modul 6,7.
|
||||||||
68
|
|
Підсумковий
урок
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Комментариев нет:
Отправить комментарий