№
уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Лексичний
матеріал
|
Граматичний
матеріал
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Читання
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
1
|
|
Знову до школи.
Повторення
|
ЛО тем «Кольори»,
«Повторення»
Впр. 6 с.6
|
|
Впр.1 с.4
|
Впр.3 с.5
|
Впр.5 с.6
|
Впр.2 с.5
Впр.4 с.5
|
Впр.5 с.6
Вивчити правила
|
Unit 1.
Time for School
Тема: Знов до школи
|
|||||||||
2
|
|
Дозвольте
відрекомендуватися
|
ЛО уроку
Впр.3 с.9
|
I am=I’m
I have
got=I’ve got
|
|
Впр.2 с.9
Впр.4 с.9
Впр.5 с.9
|
Впр.1 с.8
|
|
Скласти
розповідь про себе
|
3
|
|
Я та мої друзі
|
ЛО уроку
|
Коротка форма
дієслова to be, have/has got.
|
Впр.1 с.10
|
Впр.3 с.11
Впр.4 с.11
|
Впр.2 с.11
|
впр.4 с.11
|
Впр.5 с.11
Скласти діалог
|
4
|
|
Розвиток
граматичних
навичок
|
|
Дієслово to be.
Особові та присвійні займенники
Впр.1 с.12
|
|
|
Впр.2,3 с.13
|
Впр. 4 с.13
|
Grammar
Reference №2, вивчити займенники
|
5.
|
|
Я та мої друзі
|
ЛО уроку
|
|
Впр.4 с.15
|
Впр.1,2,3 с.14
|
Впр.4с с.15
|
|
Написати про
свого друга
|
6
|
|
Хто ми? Які ми?
|
ЛО уроку
с.17
|
Присвійний
відмінок
|
Впр.1 с.16
|
Впр.2,3 с.17
Впр.6 с.17
|
Впр. 4 с.17
Впр. 5 с.18
|
|
Читати №2
с.254, впр.7 с.19
|
7
|
|
Розвиток
граматичних навичок
|
|
Особові
займенники (об’єктний відмінок) впр.2 с.19; Present Simple of the Verb «to
have”
|
|
Впр.5,6 с.20
|
Впр.3 с.19
|
Впр.1 с.19
Впр.4 с.20
|
Скласти 3
речення з займенниками і 3 речення з have/has got.
|
8
|
|
Школа та друзі
|
Вирази to be good at; What time is it?
|
ЛО “Remember” с.21
|
Впр.3 с.22
|
Впр.1,2 с.21
впр.4,5,6 с.22
|
|
|
впр.7 с.22
|
№
уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Лексичний
матеріал
|
Граматичний
матеріал
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Читання
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
9
|
|
Розвиток
навичок письма. Написання e-mail.
|
|
|
|
|
Впр.1 с.23
|
Впр.1 с.23
|
Впр.2 с.23
|
10
|
|
Навчання у
школі
|
ЛО уроку
Впр.1b с.24
|
|
Впр.2 с.24
Впр.4 с.25
|
Впр.1 с.24
Впр.3 с.24
|
|
Впр.5 с.25
|
Впр.6 с.25,
написати про свого однокласника
|
11
|
|
Навчальні
предмети
|
ЛО тем «Дні
тижня», «Навчальні предмети»
|
|
Пісня «Days of the Week»
|
Впр.1,3 с.26
|
Впр.2 с.26
|
|
Вивчити пісню
«Days of the Week», Vocabulary Box с.26
|
12
|
|
Навчальні
предмети
|
Числівники
|
Cardinal
and Ordinal Numbers
№ 1,2
с.257-258
|
|
Впр.4 с.28
|
Впр.3 с.27
|
Впр.1,2 с.27
|
Вивчити
числівники
|
13
|
|
Улюблені
предмети
|
Vocabulary
Box с.29
|
|
Впр.2 с.28
Впр.4 с.29
|
Впр.1 с.28
Впр.3 с.29
|
Впр.2 с.28
|
|
Вивчити ЛО с.29
|
14
|
|
Розвиток
граматичних навичок
|
ЛО уроку
|
Ступені
порівняння прикметника
№1 с.256-257
Впр.1,2 с.30
|
|
Впр.4 с.31
|
Впр.3 с.30
|
Впр.3 с.31
Впр.4b c.31
|
Читати №1 с.30
Вивчити
слова-винятки; с.32 вивчити ЛО
|
15
|
|
Навчальні
предмети
|
ЛО уроку
|
Capital
Letters c.32
|
Впр.1 с.31
|
Впр.2,3 с.32
Learning
Tip c.33
|
Впр.4 с.32
|
|
Впр.5 с.33
|
16
|
|
Улюблені
предмети
|
ЛО уроку
|
|
|
Впр.1 с.33
|
|
Впр.1,2 с.33
|
Скласти розклад
уроків на тиждень
|
17
№
уроку
|
Дата
|
Друг по
листуванню
Підтема
|
ЛО уроку
Лексичний
матеріал
|
Граматичний
матеріал
|
Аудіювання
|
Впр.1 с.34
Впр.3,4 с.35
Мовлення
|
Впр.2 с.34
Впр.6 с.35
Читання
|
Впр.5 с.35
Письмо
|
Впр.2 с.35,
списати текст, вставляючи пропущені слова в тексті
Домашнє
завдання
|
18
|
|
Вивчаймо
англійську!
|
ЛО уроку
|
|
Впр.1 с.36
Впр.4 с.37
|
Впр.3 с.36
Впр.5 с.7
|
Впр.6 с.37
|
Впр.2 с.36
|
Впр7 с.37,
підготувати матеріали для гри
|
19
|
|
Вивчаймо
англійську!
|
ЛО уроку
|
Спеціальні
запитання
|
Впр.2 с.38
|
Впр. 3b c.39
Впр.4 с.39
|
Впр.1 с.38
|
Впр.3 с.38
|
Скласти діалог
за зразком впр.3 с.38
|
20
|
|
Вивчати
англійську – важливо!
|
Частини мови
|
Частини мови
|
|
Впр.3 с.40-41
|
Впр.1 с.40
Впр.1 с.41
|
Впр.2 с.40
Вр.1 с.41
|
Впр.2 с.41,
написати про свій урок англійської мови
|
21
|
|
Узагальнення
вивченого матеріалу
|
ЛО теми «Знов
до школи»
|
Ступені
порівняння прикметників. Числівники
|
|
Впр.3 с.42
Впр.4 с.43
|
Впр.2 с.42
|
Впр.1 с.42
|
Впр.5 с.43
написати коротку доповідь про шкільне життя
|
22
|
|
Важливо знати
іноземну мову!
|
ЛО уроку
|
|
Впр.1 с.44
|
Впр.3 с.45
|
Впр.1 с.44
Впр.2 с.45
|
|
Скласти
портфоліо
|
23
|
|
Повторення.
Робота над портфоліо учня
|
|
|
|
|
|
|
|
Unit 2. Time for Leisure
Тема: Дозвілля
|
|||||||||
24
|
|
Мої друзі
|
Vocabulary
Box с.50
|
Спеціальні
запитання.
|
Впр.5 с.52
|
Впр.3 с.51
|
Впр.1 с.50
Впр2 с.51
|
Впр.4 с.51
|
Словникова
робота с.50
|
25
|
|
Мої друзі
|
Vocabulary
Box с.52
|
|
Впр.2 с.52
|
Впр.1 с.52
впр..3 с.53
|
Впр.5 с.53
|
Впр.4 с.53
|
Вивчит слова
с.52
|
26
|
|
Активізація
граматичного матеріалу
|
|
Модальне
дієслово can,
№ 7 с.264
|
|
Впр.2 с.54
Впр.5 с.55
|
Впр.4 с.55
|
Впр.1,3 с.54
|
Вивчити №7
с.264, впр.6 с.55
|
№
уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Лексичний
матеріал
|
Граматичний
матеріал
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Читання
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
27
|
|
Золоте правило
дружби.
|
Vocabulary
Box с.56
|
Загальні
питання в Present Simple
|
Впр.2 с.56
|
Впр.1 с.56
Впр.3 с.57
Впр.6 с.57
|
Впр.5 с.57
|
Впр.4 с.57
|
Впр.1 с.57
написати про вподобання друга
|
28
|
|
Хобі та
захоплення
|
Vocabulary
Box с.59
|
Вживання
означеного артикля the
|
|
Впр.3 с.59
Впр.5 с.60
|
Впр.1 с.58
Впр.2 с.59
|
Впр.4 с.59
|
Вивчити ЛО с.59
|
29
|
|
Хобі та
захоплення
|
|
Present
Simple Tense
№1 с.261
|
|
Впр.1,2 с.61
|
|
Впр.3 с.61
|
Опрацювати №1
с. 261
|
30
|
|
Хобі та
захоплення
|
ЛО уроку
|
Future
Simple – to be going to
|
Римування “What Are You Going To Do at Two?”
|
Впр.1 с.62
|
Впр.2 с.62
|
|
Написати про
своє хобі
|
31
|
|
Захоплення для
кожного
|
Vocabulary
Box с.63
|
Структури I
like/I dislike (I don’t
like)
|
Впр.2 с.63
|
Впр.1 с.63
Впр.3,4 с.64
Впр.6 с.65
|
Впр.5 с.64
|
|
Підготувати повідомлення
про хобі друга за зразком впр.4 с.64
|
32
|
|
Світ твоїх
захоплень
|
ЛО уроку
|
|
Впр.1 с.66
|
Впр.2,3,4 с.66
|
Впр.1 с.67
|
|
Впр.2 с.67
Провести
анкетування
|
33
|
|
Незвичайні хобі
|
|
|
Впр.2 с.68
|
Впр.3 с.69
|
Впр.1 с.68
Впр.4 с.69
|
|
Впр.1 с.68
написати листа для Дори
|
34
|
|
На вечірці
|
Vocabulary
Box с.71
|
|
|
Впр.4 с.71
|
Впр.1 с.70
впр.2с.71
|
Впр.3 с.71
|
Скласти список
тем. вечірок, вивчити ЛО
|
35
|
|
Дозвілля у Великі Британії
|
Time Markers
|
Present
Simple Tense
|
|
Впр.2 с.72
Впр.3 с.73
|
|
Впр.1 с.72
|
Скласти 5
речень з прислівниками частотності
|
№
уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Лексичний
матеріал
|
Граматичний
матеріал
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Читання
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
36
|
|
Свята та
подарунки
|
ЛО уроку
|
|
Впр.1 с.73
Впр.4 с.75
|
Впр.3 .74
|
Впр.2 с.74
|
|
Скласти план
підготовки до свята
|
37
|
|
Підготовка до
свята
|
ЛО уроку
|
Present
Continuous Tense
|
Впр.3 с.76
|
Впр.1 с. 75
Впр.2 с.76
Впр.4 с.76
|
Впр.5 с.77
|
|
Впр.1 с.77
|
38
|
|
Друзі
онлайн
|
Vocabulary
Box с.79
ЛО уроку
|
Вирази to be good at, to be keen
on, to be fond of, to be interested in
|
|
Впр.1 с.78
Впр.5 с.79
|
Впр.2 с.78
впр.3 с.79
|
Впр.4 с79
|
Словникова
робота с.79
|
39
|
|
Інтернет в
житті школярів
|
ЛО уроку
|
Герундій
|
Впр.2 с.80
|
Впр.1 с.80
Впр.3 с.80
|
|
Впр.1 с.81
|
Впр.2 с.81 дописати листа
|
40
|
|
Написання
електронного листа
|
ЛО уроку
|
Герундій
|
|
Впр.3 с.82
|
Впр.4 с82
Впр.1 с.83
|
|
Впр.1 с.83
написати повідомлення
|
41
|
|
Узагальнення
вивченого матеріалу по темі «Дозвілля»
|
ЛО теми
|
Прийменники
|
|
Впр.3 с.84
Впр.6 с.85
|
Впр.1,2,4 с.84
|
Впр.5 с.85
|
Впр.7 с.85
Написати
міні-твір про підготовку та святкування дня народження
|
42
|
|
Урок домашнього
читання
|
|
|
|
Впр.3 с.87
|
Впр.1,2 с.86-87
|
|
Робота над
створенням порт фоліо
|
43
|
|
Контроль
навичок читання та аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
Повторити
граматичний матеріал
|
44
|
|
Контроль
навичок письма та говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
№
уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Лексичний
матеріал
|
Граматичний
матеріал
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Читання
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
Unit.3 Time For Home Тема: Сім’я та родина
|
|||||||||
45
|
|
Моя сім’я
|
ЛО уроку
впр..2 с.93
|
Присвійний
відмінок іменника.
|
|
Впр.1 с.92
Впр.3,4 с.93
|
|
|
Вивчити ЛО с.93
|
46
|
|
Моя сім’я
|
Vocabulary
Box с.95
|
Present Simple
|
Впр.2 с.94
|
Впр.1 с.94
|
Впр.3 с.95
|
Впр.4 с.95
|
Вивчити ЛО с.93
|
47
|
|
Моя сім’я
|
Vocabulary
Box с.96
|
Present
Continuous Tense
|
|
|
Впр. 1,3 с.96
Впр.4 с.97
Впр.5с.98
|
Впр.2 с.96
Впр.1 с.99
|
Впр.6 с.98
|
48
|
|
Моя сім’я
|
Vocabulary
Box с.101
|
Present
Continuous Tense
|
Впр.1 с.100
|
Впр.2,3 с.101
|
|
Впр.1 с.101
|
Впр.2 с.101
|
воскресенье, 6 декабря 2015 г.
Календарне планування з англійської мови для 5 класу за підручником О. Карпюк 1 семестр
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий